Ik ben ondernemer en een ondernemend persoon. Ook bij wat er in het stadsdeel moet gebeuren hou ik van aanpakken. Ik hou van een goed debat en breng een stevige mening in.
Mijn naam is Wence en vanuit mijn zolderkamer op het Rokin krijg ik het reilen en zeilen in de binnenstad als geen ander mee. GroenLinks is voor mij sociale verandering. Omdat het beter kan. Omdat het eerlijker moet.
Ik ben Leander Cingöz en sta op plek 7 op de lijst. Een jaar geleden heb ik mijn geboortestad Arnhem verruild voor Amsterdam, de stad waar ik bijna elk weekend te vinden was en die stiekem toch als ‘thuis’ voelde. Ik had geen beter begin kunnen bedenken als nieuwe (lees: import) Amsterdammer dan een verhuizing naar Centrum. De plek waar de stad samenkomt, met een rijke diversiteit aan mensen en ideeën.