Afdeling

GroenLinks Amsterdam Centrum is de afdeling van GroenLinks in de Amsterdamse binnenstad. Met zo'n 800 leden is Amsterdam Centrum één van de grootste GroenLinks-afdelingen.

De fractie van GroenLinks Amsterdam Centrum wordt gevormd door twee stadsdeelcommissielede. Zij vertegenwoordigen GroenLinks politiek. Daarnaast zijn er namens GroenLinks twee dagelijks bestuurders. Dat zijn Ilse Griek en Micha Mos.

De organistatie van de afdeling en het contact met de leden is in handen van het afdelingsbestuur, wat bestaat uit vier vrijwilligers. Het bestuur organiseert activiteiten voor alle leden en geïnteresseerden. Denk hierbij aan werkbezoeken, stadsdeelconferenties en campagne-activteiten. Het bestuur is daarnaast verantwoordelijk voor formelere zaken als de financiën van de afdeling en het organiseren van ledenvergaderingen. Verder onderhoudt het bestuur contact met de fractie.

Maak kennis met onze fractie- en bestuursleden op de pagina Mensen.

Meer informatie?
Wil je mee doen? Bekijk dan onze pagina Doe mee. Contact opnemen met het bestuur kan door een mailtje te sturen naar amsterdamcentrum@groenlinks.nl.