Het is weer verkiezingstijd. Uiteraard zal Groenlinks zich ook in de binnenstad promoten voor de verkiezingen van 22 november. Voor een progressief bestuur, niet alleen in Amsterdam-Centrum, maar nu ook in Den Haag! Het accent komt te liggen op de laatste 2 weken, met name de laatste vijf dagen voor de 22e november.

De acties variëren van het beplakken van de verkiezingsborden tot het massaal uitdelen van de laatste verkiezingsoproepen op stations op 21 en 22 november. Verder wordt er op zaterdagen op markten gestaan, er worden stickers uitgedeeld bij scholen en er wordt een verkiezingskrant verspreid. Op 18 november komt Femke Halsema naar de boerenmarkt op de Noordermarkt en/of de Nieuwmarkt. Als je het leuk lijkt om je op een of andere manier in te zetten voor de campagnecommissie, meldt je dan aan bij Marije Schoonen, groenlinks@centrum.amsterdam.nl, tel. 552 4532. In principe kun je maar 1x in de 4 jaar aan een landelijke campagne meedoen. Dus grijp je kans!