Vanaf 30 november gaan onze wereldleiders in Parijs vergaderen over de toekomst van het klimaat tijdens de COP21. Op 29 november wordt over de hele wereld gedemonstreerd voor een beter klimaat. Op initiatief milieuorganisaties gaan we zondag 29 november ook in Nederland de straat op. GroenLinks doet natuurlijk mee!

De aarde warmt snel op en ons klimaat verandert. Het is laat, maar niet té laat voor actie. Daarom roept een wereldwijde coalitie van milieubeweging, ontwikkelingsorganisaties en vakbonden op om zondag 29 november protest te laten horen. Vecht samen met klimaathelden in steden over de hele wereld voor de leefbaarheid van onze aarde. Ook in Nederland! Kom op 29 november om 12:00 naar het Museumplein en doe mee met de Klimaatparade. Samen roepen we klimaatverandering een halt toe. Nú.

Nederland is de halfslachtige aanpak van klimaatverandering zat. Wij willen nú een duurzame samenleving. Met een groene economie, want op een dode planeet zijn ook geen banen. En dat gaan we de wereldleiders duidelijk maken, één dag voor zij op 30 november in Parijs bij elkaar komen. Zij moeten deze klimaattop aangrijpen om onze planeet te redden.

Aanmelden doe je via deze pagina: https://groenlinks.nl/agenda/klimaatparade-1. Per mail houden we je op de hoogte van wat we gaan doen en wat we van jou verwachten Je hoeft geen eigen materialen mee te nemen, wij zorgen voor alle aankleding en attributen.