Op donderdagavond 16 december 2010 is er weer een Algemene Ledenvergadering van GroenLinks Amsterdam Centrum. Wij nodigen de leden van de afdeling Amsterdam Centrum van harte uit om te komen.
Tijdstip: 20.00 uur (Het bestuur is vanaf 19.30 uur aanwezig om nieuwe leden te verwelkomen en eventuele vragen te beantwoorden).
Plaats: Buurthuis De Witte Boei, Grote Wittenburgerstraat 200 (achter de Oosterkerk, Oostelijke Binnenstad), Amsterdam.
De agenda is per mail aan de leden verstuurd. Heeft u nog vragen of heeft u de brief niet ontvangen? Stuur een mailtje naar groenlinks@centrum.amsterdam.nl

Ook de afdeling Centrum van GroenLinks Amsterdam is dit jaar verblijd met een fors aantal nieuwe leden en wij hopen dan ook velen van hen te kunnen verwelkomen op de vergadering. Speciaal om met de nieuwe leden kennis te maken en vragen te beantwoorden, is het bestuur een half uur eerder aanwezig.

Het inhoudelijke thema van de vergadering is: Ruimte voor de fiets in Amsterdam. Aanleiding hiervoor is o.a. het tekort aan fietsparkeerruimte en toenemende drukte op de fietsroutes. Jeroen Verhulst van de werkgroep Verkeer en Stedebouw zal hierover een presentatie houden.

Op de vergadering willen we enige huishoudelijke zaken, zoals het vaststellen van de begroting 2011 en het instellen van een kascommissie (iets voor jou?) bespreken.

Onze GroenLinkse voorzitter van het dagelijks bestuur van het stadsdeel Centrum, Jeanine van Pinxteren zal vragen beantwoorden en iets vertellen over haar plannen als portefeuillehouder van o.a. Openbare Ruimte en Verkeer. Uiteraard zullen ook fractieleden van de deelraad Centrum aanwezig zijn om met de leden van gedachten te wisselen.

Er zal plaats worden ingeruimd om leden die op actuele situaties willen ingaan of ideeën willen toetsen, aan het woord te laten.

In het nieuwe jaar zullen wij weer aan de bak moeten om een goed resultaat te halen bij de Provinciale Verkiezingen. Dat dit keer de samenstelling van de Eerste Kamer die daarna volgt een zeer belangrijke rol speelt, zal je niet verbazen.

Kom naar de ledenvergadering, informeer je en praat mee.

Tot 16 december in de Witte Boei!