Bestuur

Het bestuur van GroenLinks Amsterdam Centrum organiseert in samenwerking met actieve leden activiteiten voor alle leden en geïnteresseerden. Het bestuur is verantwoordelijk voor het organiseren van ALV's, waar de leden stemmen en discussiëren over belangrijke onderwerpen binnen GroenLinks en stadsdeel Amsterdam Centrum. Daarnaast onderhoudt het bestuur nauw contact met de fractie.

Overzicht van onze bestuursleden

Fractie Stadsdeelcommissie

GroenLinks heeft drie vertegenwoordigers in de stadsdeelcommissie Amsterdam Centrum. De door bewoners gekozen stadsdeelcommissie bestaat uit volksvertegenwoordigers uit de verschillende buurten van het stadsdeel. De stadsdeelcommissie behartigt de belangen van bewoners en ondernemers en adviseert het dagelijks bestuur en het bestuur van de stad.

De Stadsdeelcommissie Amsterdam Centrum komt om de week bijeen. De vergaderdata en de onderwerpen die op de agenda staan zijn te raadplagen via de website van het stadsdeel. Meer informatie over de stadsdeelcommissie vind je hier.

Overzicht van onze fractieleden