Nieuws gefilterd op Fractie

Nieuws uit de fractie

Wikimedia Commons, Elekes Andor [CC BY-SA 4.0]

De GroenLinks-fractie in de stadsdeelcommissie centrum is inmiddels een jaar bezig. Noah, Neeria en Elmar reageren op documenten van het Dagelijks Bestuur van stadsdeel centrum, nemen ook initiatief en geven ongevraagde adviezen.

Dit is dus wat er mis is met de woningmarkt in Amsterdam

Er zijn een aantal zaken waar de partijen die in het Centrum een bestuursakkoord hebben gesloten het niet over eens zullen worden. De visie op de woningmarkt is misschien wel de belangrijkste. Fractievoorzitter Micha Mos legt uit hoe de huidige ontwikkelingen in Amsterdam de stad uiteen lijkt te scheuren en er straks misschien wel geen plek meer is voor betaalbare woningen.

Verslag uit de bestuurscommissie

Fietsen in Amsterdam

Bent u benieuwd wat er in de bestuurscommissie van Amsterdam-Centrum zoal wordt besproken en waar GroenLinks zich hard voor maakt? Fractievoorzitter Micha Mos bespreekt op zijn persoonlijke blog welke onderwerpen afgelopen week de revue passeerden. Zo vertelt hij over het rapport 'Gebruikers van het fietspad in de stad' en over de stand van zaken rond het thema slagvaardige overheid. "De huidige newspeak voor: bezuinigingen."